Okulumuzda yabancı dili etkin ve yetkin olarak kullanmanın değerli bir yaşam becerisi olduğuna inanılır. Entelektüel fikirleri dünyayla paylaşmak ve iletişim kurabilme aracı olan yabancı dile değer verilir. Yabancı Dil Öğretim süreçlerimiz Avrupa Dilleri Öğretimi Ortak Çerçeve Programı (Common European Framework of Reference for Languages) düzeylerine ve yaş özelliklerine göre uygun yürütülür. Yabancı dil öğretim sürecimiz dilbilgisi, dinleme, okuma, karşılıklı konuşma, sözlü anlatım ve yazma dil becerileri merkezli yürütülür.

Düzey belirleme, düzey izleme gibi geri bildirimlerimiz ile öğrenci dil gelişimi hakkında öğrenci ve velilerimiz düzenli olarak bilgilendirilir. Düzey altı veya sınırda olan öğrenciler ders saatleri dışında desteklenir.

Yabancı Dil öğrenim sürecinde öğrenen sorumluluğu olduğuna inanır ve dönemde bir kez öğrencilerimizin öz değerlendirme yapmalarına olanak sağlanır.

Dil düzeyi bakımından yaşıtları arasında nerede olduklarını görmeleri amacıyla öğrencilerimizin dış sınavlara katılımı desteklenir.

Öğrencilerimizin yabancı dil edinim süresini hızlandırmak amacı ile okul içi, okul dışı, ulusal ve uluslararası etkinlikler düzenlenir ve bu tür etkinliklere katılınır.

Yabancı dil öğretme ve öğrenmenin zevkli ve eğlenceli bir iş olduğuna inanılır, yaş düzeyine uygun olarak, derslerimizde; münazara, yarışma, drama, hikaye anlatma, oyun ve müzik gibi etkinliklerden faydalanılır.

Öğrencilerimize 2. Sınıftan itibaren seçmeli olarak ikinci bir yabancı dilin (İspanyolca, Fransızca, Almanca)  öğretimine başlanır ve bu dili de öğrencilerimiz, kendilerini yazılı ve sözlü ifade edebilecek düzeyde öğrenirler.