Küçük yaşlarda sahip olunan ‘’yaratıcılığı’’ kullanarak ve destekleyerek problem odaklı çalışmaya, çocuklarımızdaki ‘’merak’’ duygusundan yola çıkarak çözümler bulmaya odaklanan ‘’STEM’’ etkinliğimizde ana sınıfı 5 yaş grubu öğrencilerimiz eğlenceli vakit geçirdiler
Küçük yaşlarda sahip olunan ‘’yaratıcılığı’’ kullanarak ve destekleyerek problem odaklı çalışmaya, çocuklarımızdaki ‘’merak’’ duygusundan yola çıkarak çözümler bulmaya odaklanan ‘’STEM’’ etkinliğimizde ana sınıfı 5 yaş grubu öğrencilerimiz eğlenceli vakit geçirdiler.
PYP temelli eğitimlerine ‘’Bulunduğumuz Mekân ve Zaman” disiplinlerüstü temasıyla devam eden miniklerimiz, edindikleri bilgileri hayatlarında uygulamaya olanak sağlayan STEM projesiyle, köprüler tasarladılar. Çeşitli tarzda ve yapıda köprüleri görmenizin mümkün olduğu etkinlikte öğrencilerimiz eğlenerek öğrendiler. Sınırların aşıldığı, özgür düşüncelerin ve fikirlerin ortaya konduğu STEM projemizde öğrencilerimiz özgüven kazandı.
Yaratıcılıkla uygulamanın birleştiği etkinlikte, öğrencilerimizin kendi yaş gruplarından öğrenmeleri ve meraklarını görmek her şeye değerdi.