Matematiğin soyut dünyasından uzaklaşarak çarpma işlemlerini oyunla somutlaştıran öğrencilerimiz, oyunla öğrenmenin keyfini çıkardılar.
Matematiğin sihirli dünyasını keşfeden 4. sınıf öğrencilerimiz, esnek gruplama yöntemi ile öğrenciler ikişerli gruplara ayrılır, oyuncular seçtikleri mavi ve kırmızı kalemlerle oyuna başlar. Üzerinde 0’dan 9’a kadar rakamlar bulunan zarları atan öğrenciler, zar üzerine gelen sayıları çarpar ve işlem panosunda sonucu bulup verilen karenin bir kenarını seçtikleri kalemle boyar. Oyun, sırası gelen oyuncu ile devam eder. En fazla kare boyayan oyuncu oyunu kazanır. Derste öğrendiklerini eğlenerek pekiştirdiler.
Öğrencilerimiz, işlem panosuna buldukları sonuçları ekleyerek karenin dörtkenarını da tamamlamaya çalıştılar ve çarpma işlemini kalıcı hale getirdiler.