Ana sınıfımızda sorgulama temelli çift dilli öğretim modeli uygulanır. 4-5 ve 5-6 yaş gruplarımızda uygulanan çift dilli eğitimin amacı, sorgulayan, araştırarak öğrenmeye çalışan ve edindiği bilgileri hayata geçirebilen öğrenciler yetiştirmektir. Öğrencilerimiz kendilerini iki dilde ifade edebilen ve özgüveni yüksek dünya vatandaşı olma yolundaki en güçlü adaylardır. Her sınıfımızda bir ana sınıfı sınıf öğretmeni, bir İngilizce öğretmeni eş zamanlı olarak bulunur, öğretimdeki sorumluluğu paylaşır.
Programın ilk aşamasında, öğrenciler hedef dili fark eder, gözlemler ve derinlemesine öğrenme süreçlerinden geçerler. Bu döneme sessiz evre denir. Bu aşamada kendilerini özgüvenle hedef dilde ifade etme eğilimi gösteremeyebilirler, ana dilde kendilerini ifade etmeye devam edebilirler. Sessiz evre bittiğinde, sürekli olarak İngilizce duyan öğrencilerimiz aktif konuşma evresine ulaşırlar. Aktif evre ile beraber, öğrenciler İngilizce öğretmenleri ile İngilizce, sınıf öğretmenleri ile Türkçe iletişim kurarlar. Bu evrenin tamamlanma süreci, öğrencinin bireysel farklılıklarına ve hazırbulunuşluklarına göre değişebilir.
Günlük hayatı deneyimleme şansı buldukları zengin öğrenme ortamlarında, öğrencilerimiz hem farklı kültürlere açık hem de iki dilde temel becerilere sahip bireyler olarak fark yaratırlar.
Öğrencilerimiz erken çocukluk döneminde, yabancı dili günlük rutinlerinde kullanabilen, İngilizceyi hayatlarının bir parçası haline getirmiş ve öğrenecekleri ek dillere şimdiden özgüven geliştirmiş bireyler olarak öğrenme serüvenlerine devam ederler.